Sider

torsdag den 28. juli 2011

Godt og blandet fra ugen.....

Købt fine nye krus fra Liebe
Et til mor og far og et lille til Tristan.

Jeg har fundet et fint lille skærebræt fra Endeavour i str. 27 x 24 x 5 cm.
Lille og praktisk lavet af bambustræ :-)

Jeg var forbi Rawfarnia på Gl. Kongevej. Skulle bare købe noget kakao nibs og gojibær. Det bruger vi når vi laver "is" (blender frossent banan med sojamælk og vannilie) bruger det som drys derpå. Skal prøves. Jeg skal helt sikkert spise frokost m.m. der snart. Så fantastisk ud det mad der blev lavet.
Jeg har længe troet jeg skulle ha et tapet fra Ferm living til drengenes væg på værelset. Men så kom det her fine stykke i vejen. Fineste tapet fra ISAK.




3 kommentarer:

  1. Fede køb du har gjort dig. Jeg er helt vild med tapetet.

    SvarSlet
  2. Tak Malene.. Tapetet er super fint. Glæder mig til det skal op og til at lave værelse til drengene. Fin blog du har i øvrigt, har kigget med længe :-)

    SvarSlet